Renault Megane tylna belka

POMORZANIE - by

Temat: Sprzedam Renault Megane Coupe F7R
Mam do sprzedania Renault Megane Coupe z silnikiem 2.0 16v (F7R 147KM).

Auto sprowadzone z Niemiec we wrzesniu 2009. Od tamtego czasu w aucie znalazlo sie sporo nowych części, m in.: -wymieniony kompletny rozrząd,
-wymienione wszystkie paski,rolki, oleje, filtry, świece, akumulator,
- zalany olejem Valvoline 10W60 VR1 Racing,
- płyn hamulcowy MOTUL,
-nowe tarcze przód i tył ATE PowerDIsc wraz z klockami Ate, z tyłu lacznie z piastami i łożyskami,
- nowe zawieszenie Koni Sport z regulacją twardości przód i tył + sprężyny vogtland,
- od kolektora (seryjnego 4-2-1) do końca przelot 55m,
- dolot- puszka z silnika V6 z wkladka K&N + doprowadzenie zimnego powietrza,
- belka obniżona,
- rozpórka przednia górna,
- wymienionych troche elementow gumowych w zawieszeniu oraz zrobiona poduszka od skrzyni,
- dystanse przód i tył aluminiowe 20mm,
- fotel kubełkowy Sparco ,
- pasy sparco 4 punktowe,
- nowa kierownica L-TEC zamszowa 350mm, odsadzenie 90mm,
- nowa naba MOMO,
- auto dosyc mocno odchudzone- 955kg,
- akumulator i zbiornik plynu spryskiwaczy w bagazniku,
- wyłącznik pradu,
- usunieta klimatyzacja,
- szyby dwie boczne tylne oraz tylna poliweglan 2mm,
- dodatkowo zegary cisnienia i temperatury oleju,
- auto stoi na bialych OZ RACING 15 cali.

Auto naprawde doinwestowane i nie wymaga aktualnie zadnego wkladu finansowego. Uzywane tylko na torze w Kielcach czyli wlacznie na nawierzchni asfaltowej. Wiecej zdjec na maila f1driver@interia.pl, wiecej info przez telefon. 604-275-968.
Źródło: forum.meganecoupe.pl/viewtopic.php?t=19971



Temat: [kornuto88] Renia z 1998r 2.0 8v
Witam

Jak na razie wrzucam tylko jedno zdjęcie ale jak tylko auto umyje to dodam następne



Renault megane coupe 1988r 2.0 8v
w wyposażeniu cała elektryka klima i inne bajery.

W autko planuje zmian od strony mechanicznej , takie jak:

- wklad filtra sportowy
- nowy caly tłumik (małe dziury)
- podniesienie tylnej belki

Co do tuningu o ile moge to tak nazwać to chętnie usłyszę wasze rady i porady
- walka z zawieszającymi się obrotami (czasami)
- i małe poprawki wyglądu tak z zewnątrz jak i wewnątrz
Źródło: forum.meganecoupe.pl/viewtopic.php?t=17809


Temat: Głosniki tył
Posiadam samochód Renault Megane Classic 97' (centralny, wspomaganie, imobilajser,).
Mam pytanie:
Czy jest możliwosc zamontowania z tyłu głosników(fabrycznie sa tylko z przodu, z tyłu w drzwiach nie ma otworow). W tylnej belce zaraz koło szyby sa takie prześwity które nie wiem czy można sciągnąc ale mowili mi inni ze powinno sie sciagac. Czy sa fabrycznie odprowadzone kable na tył samochodu? Jesli wszystkie moje pytania sie sprawdza to jakiej srednicy moge zamontowac glosniki w danym miejscu. Wielkie dzieki.
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=1036


Temat: Wersje wyposażeniowe Megane I ph.II
Witam wszystkich,
w swym debiucie na forum chcialbym uzyskac info na temat wersji wyposazeniowych jakie wystepowaly w megane I ph. II. Jako ze chcialbym sobie kupic takowy samochod prosze o pomoc w rozszyfrowaniu skrotow, ktore sie odnosily do poszczegolnych wersji. Osobiscie widzialem ph. II z oznaczeniami RN, RL, RT, ale rowniez z RXE,RXT a takze z oznaczeniami wystepujacymi juz w Megi II czyli Authentique, Expression etc. Zeby nie komplikowac sytuacji prosze o opis oznaczen wystepujacych w modelu z 2002, bo taki wlasnie najbardziej mnie interesuje. Oczywiscie bede wdzieczny za podanie odnosnikow do stron www, bo nie chcialbym nadmiernie fatygowac kolegow forumowiczow (chociaz preferuje wszelkie formy byleby efekt koncowy byl zadowalajacy).

W zamian oferuje pomoc i info na temat moich walk z Renault Polska, w batalii o wymiane tylnej belki w MII, opon zzartych przez owa belke, i kilku innych typowych dla auta usterek (batalii wygranych oczywiscie !!!).

pozdrawiam
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=8970


Temat: [Megane I phI] Megane I coupe Od czego podejdzie szyba ?
Witam,
Od paru dni jestem posiadaczem Renówki
Model : Renault Megane Coupe 1,6 8V 1996r.
Auto ma pękniętą szybę. Od jakich meganek podejdzie szyba ? Od cabrio również ??
Auto ma do wymiany tylną belką.
Czy ta belka będzie ok ?
http://allegro.pl/item107...ane_1_6_8v.html
Akurat tylko 80km ode mnie jest.
Jakiej belki szukać ?
Dziękuje

Usunąłem zbędne 14 enterów. meganecoupe02
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=23942


Temat: [Megane I phII] Megane I Ph2 problem z belką tylną
Witam ;]
owszem problem z belką zostal już rozwiazany lecz.... najpierw kupiłem belkę ze zwykłej meganki różni się ona jedynie mocowaniem amortyzatorów, mocowanie samej belki pasuje ale i amortyzatory z kombika dało sie załozyć mianowicie należało wyciągnąć tuleje mocujące z amortyzatorów i przełożyć śróbę na przestrzał a z drugiej strony nakręcić nakrętke i działa choć tego typu eksperymentów nie polecam, balka w sedanie, coupe, cabrio i hatchback-u jest krótsza o 3-4 cm i autko robi się "nerwowe" i mało pewne na zakrętach dlatego gdy rozsypało mi sie łożysko w niej znalazłem za symboliczne 150zł belkę z Scenica no i ta pasuje tzn wszystkie mocowania włącznie z mocowanie amortyzatorów. Plusy tej belki: jest szersza niż ta z kombika ok 1cm o wiele lepiej sie teraz prowadzi autko stabilniejsze fajnie wygląda gdy koła wystaja leciutka z za zderzaka oraz jej łatwa dostępność no i cena ;] minus jest jeden gdy załodowałem moją Renatke ziemniakami, kapustami itp. chyba z 400 kg to opony ocierały o rant nadkola, ale ten problem da się łatwo i szybko rozwiązać poprostu zwiększamy ciśnienie w tylnych oponkach do min. 2,5 bara i już nic nie ociera nawet przy max obciążeniu. Teraz chciałbym włożyć w nią alumy z Scenica 195/55/15" powinny pasować (a jak nie spasują to i tak je tam założe ) no i będe mógł robić jako walec na pół etatu
P.S.
jeśli ktoś by chciał dowiedzieć się coś na temat belki lub jakichkolwiek prac z znią zwiazanych pisać chętnie pomogę, w końcu wymieniałem już wszyskie rodzaje belek w rękach do Renault Megane
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=11139


Temat: swap megan combi
Witam serdecznie, jestem tutaj nowy, i chce uslyszec wasze zdanie na ten temat, a byc moze ktos powie czy jest to wykonalne, poniewaz z tego co ja sie orientuje, nie ma takiego projektu w polsce i trudno mi znalezc jakiekolwiek informacje na ten temat, do rzeczy:

posiadam autko renault megane combi rocznik 2001, silnik 1.6 16v, i chcialbym zrobic SWAPa na silnik 2.0 turbo z clio albo megana nowszego. czy jest to wykonalne? wiem ze napewno zawieche trzeba bedzie zmodyfikowac ale jest juz zmodyfikowana otoz zawieszenie progresywne koni, rozporka dolna na tylnej belce, obnizony o 50mm, zmienione hamulce na tarcze z prozdu nawiercane i nacinane tyl nacinane. oczywiscie nie mam tutaj na mysli rzeczy typu wskazniki zegarow itd, ale o reszte podzespolow, czy wejda? czy ktos moze cos powiedziec na ten temat? z gory wielkie dzieki.

pozdrawiam.
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=8612


Temat: [Megane I phI] Renault Megane ph1 1996r 1.4
Witam wszystkich
Mam pytanko czy ktoś z Was regenerował sam tylną belkę? Moja tego wymaga i zastanawiam sie czy sam podołam temu zadaniu. Jeśli chodzi o części to dzwoniłem dzisiaj do sklepu (motoart-Kielce) i dowiedziałem się że można zakupić zestaw do regeneracji belki za 178zł. Zastanawiam sie również nad zakupem używanej belki tylko to jest loteria bo moge kupić w podobnym stanie do mojej. Proszę o jakieś sugestie. Dodam że moja belka ma duży luz na środku tej rury i chyba stąd te stuki. Podejżewam że uszkodzeniu uległy łożyska wewnątrz tej rury.

Pozdrawiam
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=19743


Temat: [Megane I phI] Jakie amortyzatory? [tył]

oryginalnie montowany był francuski RECORD
Niestety nie. APA - KYB, czyli popularne Koyaby. Tak przód jak i tył, wyjeżdżał fabrycznie na gazowych. Lepsza specyfika pracy, zwłaszcza przy niskich temp. Rzekoma większa twardość amort. gazowo - olejowego od olejowego to mit królujący chyba na wszystkich motoryzacyjnych forach. Ze względu na specyfikę tylnego zawieszenia w Megane (na szczęście Renault wycofał się już z forsowania w swoich konstrukcjach zawieszenia drążków skrętnych) zaleca się montowanie właśnie gazowo - olejowych amortyzatorów markowych producentów, w przeciwnym razie właściwości jezdne pojazdu mogą ulec pogorszeniu, nie mówiąc już o szybszym zużyciu tylnej belki.
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=16135


Temat: [Megane I phI] zapytanie o częsci sanek zawieszenia Megane I
Witam.
Mam pytanie do specjalistów może ktoś się orientuje.
W renault megane I 8V rok 96 są jakieś gumy które trzymają sanki w przednim zawieszeniu? Bo wiem ze są silentblocki wachaczy? a są jakieś które utrzymują sanki z przodu i tylną belke? jesli tak to jak to się fachowo nazywa bo mam problem ze stukaniem w zawieszeniu i padło podejrzenie na coś co utrzymuje kontrukcje spodu i jest gumowe.
Podobno to silentblock sie nazywa ale kiedy próbuje czegoś takiego szukać to znajduje mi tylko silentblock wachacza. Będę wdzieczny za pomoc.
Pozdrawiam
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=7468


Temat: [Megane II phI] Problem na mokrej nawierzchni
Co do "tańczącego" tyłu to jest chyba w większości tych modeli i niestety w moim też... W serwisie mówili że jest to normalne i bardzo często im się to zdarza... więc wymienili mi cała tylną belkę... i pomogło na miesiąc półtora... i znowu mi powróciło... Ale rozmawiałem jeszcze z gościem co miał taką megane i to samo mu się działo mówił że jest to wina jakiś luzów w tej belce da się to zrobic ja sie na tym nie znam ale jak znajde troche czasu to się z nim skontaktuje bo coś mówił ze znalazł mechanika który te "luzy" na jakiś gumach zmniejsza czy coś w tym stylu ale że ponoć udało mu się pozbyc tańczącego tyłu... Serwis renault ponoć tego nie zrobi bo według nich jest to dopuszczalna norma i nie ma potrzeby z tym nic robić... mówią tylko że te belki sa bardzo słabe i może się własnie zdarzac takie cos... według nich należy tylko wymienic belke... tylko że trzeba trafić na taką która nie będzie taka słaba co z tego co widze może być ciężkie...
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=16343


Temat: Najwieksze usterki i najbardziej awaryjne auta
Renault Megane II rocznik 2004 ~75km tys przebiegu... 1.5 dci 105km sedan

Co dobre:
- dobrze się prowadzi ;)
- jakość spasowania... i większości materiałów...
- dynamika silnika i jego ekonomia ;)
- całkiem sporo miejsca
- hamulce ma lepsze niż w mym poprzednim wozidle ( toyota corolla e11) :E choć wiem, że postęp teraz też jest ;)
- poczucie względnego bezpieczeństwa ( tylu poduszek to ja w domu nie mam :E choć korzstać z nich nie zamierzam ;) )
- wygląda lepiej niż hatchback :E

A co złe :
- Wada fabryczna krzywa belka tylnej osi :E ( 2 miechy przed końcem gwarancji...) wymienione w 2007 , w serwisie renault jej nie znaleźli, odkryta przypadkiem...
- Padł silniczek wycieraczek w 2008
- Padł mechanizm podnośnika szyby kierowcy 2009
- niektóre plastiki wnętrz pokryte były hmm folią gumą? miła w dotyku co schodzi... właściwie to tylko uchwyty wewnętrzne drzwi
- poduszki silnika trzeba wymieniać często jak się jeździ po bardziej nierównych drogach...
- sprzęgło chyba też za żywotne nie jest, ale to zależy kto jeździ ;)
- zawieszenie amory itd zaraz będę wymieniał.... jak znajdę fundusze :E
- nie jest tani w eksploatacji

Mimo, że wad więcej wyszło mi niż zalet i tak będę tym jeździł dalej :E ;) W zasadzie dużo zależy od warunków eksploatacji samochodu, stylu jazdy itd. Zakładam, że poduszki silnika i zawieszenie trzymały by dłużej gdybym nie musiał do wioski dojeżdżać po takiej drodze co nie jeden samochód utknął :E
A co do wady fabrycznej i padających silniczków to takie rzeczy miejsca mieć nie powinny ;/
Ten post był edytowany przez gotrunks dnia: 28 Październik 2009 - 23:56
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=525235


Temat: [s]clio williams 2.0 16v berg trophy kjs gsmp rpp
witam z bólem serca wystawiam moje clio przebudowane od podstaw do wyścigów górskich przebudowa zajeła mi okrągły rok i okazało się ze z przyczyn finansowych musze zakończyć zabawę
oto co zostało zrobione

silnik jedyna taka na świecie hybryda f7r obrobiona maksymalnie głowica, kanały prowadnice zawory kolekotry, splanowana 0.8mm przepustnica i kolektor ssący z megany f7r, kolektor wydechowy supersprint/elia dolot Agrupa moc ok 170km i ponad 200nm przyspieszenie 5.9 do 100zmieniony program w kompie + ecumaster det2 bez problemu objeżdza 180km hondę b18c4 ze szperą

krótka skrzynia biegów po przeglądzie
zawieszenie przód gwint bilstein b8+ spręzyny h&r zawias specyfikacja wyścigowa po przeglądzie
tył bilstein b8 i obniżona belka
duży hamulec 280mm z przodu tyl seryjne tarcze, większe serwo i pompa hamulcowa,korektor siły hamowania w aucie

wszystkie przewody w aucie hamulcowe miedź a paliwo stalowy oplot
karoseria od nowa zrobiona nowa klatka średnio rozbudowana z zastrzalami do kielichów tylnej belki i tunelu, buda maksymalnie obspawana,pomalowana od spodu i we wewnątrz na bialo z zewnątrz na żółto, maska odchudzona na 4 zapinkach,akumulator w bagażniku + wyłąćznik prądu 6plt = wyłącznik na zewnątrz auta, fotele bimarco expert homologacja do 2013, pasy racing 3 cale 4pkt,kierownica zamszowa omp corsica, białe zegary, shift light

auto gotowe do jazdy bez wkładu finansowego mocno doinwestowane bardzo lekkie waga 900kg przy tym silniku zapewnia doskonałe przyśpiesznie zmieżone profesjonalnym sprzętem oscyluje w granicach 5.8 do 6 sekund oraz doskonale sie prowadzi Auto ma przejechane ok 350km po odbudowie i remoncie silnika silnik juz dotarty i zalany motulem 300v 15w50
do auta za dopłatą dorzucę całego busa części hamulcowych zawieszeniowych silnikówych w tym zapasowy silnik 1.8 16v seryjny cała masę części do skrzyń oraz skrzynie, komputery programy i całą masę innych dupereli
cena za auto 14tys do naprawe niewielkiej negocjacji lub zamiana na cywilne Renault megane coupe z doplatą z twojej strony
z przyjemnością odpowiem na wszystkie pytania kontakt 607 125 516 gg 2054998
baryla_22@o2.pl
Źródło: forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=7093


Powered by WordPress, © POMORZANIE - by